Opinie o Nas
Co warto wiedzieć o odżywkach Bulk?
Wszystkoi

Z artykułu dowiesz się:

  • Czym są odżywki typu bulk,
  • Czym charakteryzuje się skład odżywek typu bulk?
  • Jakie efekty przynosi regularne stosowanie odżywek na masę,
  • Dla kogo są przeznaczone suplementy typu bulk.
  • Jak dawkować gainery typu bulk,
  • Bulk, a Gainer - w czym tkwi różnica?
  • Ile kalorii dostarczymy stosując odżywki typu bulk?
czytaj całość »
Wałek do rolowania mięśni — jak dokonać prawidłowego wyboru?
Wałek do rolowania mięśni — jak dokonać prawidłowego wyboru?

Rollery to coraz popularniejsze przyrządy, których warto używać w codziennym treningu. Pomagają podczas rehabilitacji po urazach, a także umożliwiają rozluźnianie mięśni. Niektóre rodzaje rollerów mogą być stosowane do ćwiczeń gimnastycznych, a także do rozciągania i stretchingu. Skutecznie niwelują napięcie mięśni po ciężkim treningu. Wałek do rolowania mięśni można stosować do masażu. W jaki sposób go używać? Wystarczy położyć go na ziemi lub macie do ćwiczeń, a następnie przesuwanie ciała po nim. Od początku do końca mięśnia. W ten sposób można rolować stopy, łyki, uda, kręgosłup, grzbiet, ramiona.

czytaj całość »
Jak radzić sobie ze stresem? Skuteczne porady ekspertów
Jak radzić sobie ze stresem? Jak skutecznie radzić sobie ze stresem?

Szybkie tempo życia, posiadanie wielu obowiązków, dążenie do poprawy warunków finansowych, zwiększona aktywność fizyczna, która ma pomóc w osiągnięciu upragnionej sylwetki… Taki tryb nierzadko wiąże się z dużym poziomem stresu. Nie da się ukryć, że jego przewlekłe  odczuwanie, a także brak możliwości właściwego wypoczynku negatywnie wpływa na zdrowie i kondycję organizmu. Na szczęście można sobie radzić z rozładowaniem emocji na wiele różnych sposobów. I to nawet bez wychodzenia z domu. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie radzić sobie ze stresem to koniecznie przeczytaj artykuł. 

czytaj całość »
Jak pozbyć się wody z organizmu?
Jak pozbyć się wody z organizmu?  jak usunąć wodę z organizmu?

Wiele osób dotyka problem nadmiernego gromadzenia się wody w organizmie. Najczęściej jest to związane ze wzrostem masy ciała, ociężałością, puchnięciem kończyn i pogorszonym samopoczuciem. Ponadto wygląda nieestetycznie i sprawia, że sylwetka wydaje się mniej zgrabna. Czasem zatrzymanie się wody w organizmie powoduje wystąpienie cellulitu. Problem ten najczęściej dotyczy kobiet, choć może wystąpić u każdej osoby. Jakie są przyczyny gromadzenia się wody w organizmie? Co może pomóc? Jak usunąć wodę z organizmu?

czytaj całość »
Suplementacja dla wegan — co warto suplementować?
Suplementacja dla wegan — co warto suplementować na diecie wegańskiej?

Weganizm to restrykcyjny sposób żywienia, który zakłada wykluczenie z jadłospisu wszystkich produktów pochodzenia zwierzęcego. Eliminuje spożywanie mięsa i jego przetworów, ryb, owoców morza, jaj, nabiału i wszystkich przetworów z mleka, a także miodu czy żelatyny. W diecie wegańskiej podstawą żywienia są zboża, rośliny strączkowe, a także owoce, orzechy i nasiona. Ograniczenie spożywania produktów odzwierzęcych może stanowić pewne ryzyko wystąpienia niedoborów pokarmowych. Jednak wbrew temu, co sądzono do niedawna, weganizm może stanowić pełnowartościowy i zbilansowany sposób żywienia

czytaj całość »
Suplementy dla wegetarian — top 3 skutecznych produktów
Suplementy dla wegetarian - suplementy diety dla wegetarian

W niektórych przypadkach konieczne jest stosowanie suplementów. Zwłaszcza u osób na restrykcyjnej diecie redukcyjnej, kiedy przyjmowane jedzenie podlega limitom i ograniczeniom. Dodatkowe witaminy mogą być wskazane także u osób bardzo aktywnych fizycznie, których zapotrzebowanie na poszczególne mikroskładniki rośnie. Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie: „jakie suplementy dla wegetarian warto znać?” to dobrze trafiłeś. Przeczytaj, na co warto zwrócić uwagę na diecie bezmięsnej. 

czytaj całość »
Trening obwodowy — jakie daje efekty?
Trening obwodowy — jakie daje efekty?

Trening obwodowy to doskonałe narzędzie, by zwiększać wydolność i wytrzymałość organizmu. Jest podstawą w dyscyplinach sportu, takich jak gry zespołowe, bieganie, jazda na rowerze, czy pływanie. Pozwala kształtować ładną sylwetkę, a także umożliwia zachowanie odpowiedniej proporcji między masą mięśniową a ilością tkanki tłuszczowej w ciele. Trening obwodowy nadaje się zarówno dla początkujących, jak i wprawionych w boju sportowców. Czym się charakteryzuje? Co warto wiedzieć na temat tego rodzaju aktywności fizycznej? 

czytaj całość »
Na czym polega trening interwałowy?
Na czym polega trening interwałowy?

W ostatnim czasie trening interwałowy zyskał na popularności. Dlaczego? Poniekąd wynika to z faktu, że w ubiegłych latach opublikowano wyniki wielu ciekawych badań, które dotyczyły tego rodzaju aktywności fizycznej. Okazało się, iż może stanowić przełom dla szerokiej grupy ludzi. Zatem jakie korzyści przynosi trening interwałowy? Czy każdy może go uprawiać? Czym dokładnie się charakteryzuje? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w artykule poniżej.

czytaj całość »
Jak się suplementować po przerwie od ćwiczeń? 5 skutecznych produktów
Jak się suplementować po przerwie od ćwiczeń? 5 skutecznych produktów

Brak dostępu do siłowni, zorganizowanych zajęć fizycznych czy otwartych sal treningowych skutkuje tym, że wiele osób obserwuje spadek kondycji, siły i wydolności organizmu. Najczęściej spada także ilość tkanki mięśniowej, a na brzuch znika ciężko wypracowana krata. Warto zmobilizować się i zacząć wracać do regularnych treningów, które szybko odbudują utraconą formę. Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie: „jak wrócić do formy po przerwie od treningów?” to dobrze trafiłeś. Przeczytaj jakie suplementy wybrać, by wesprzeć się po dłuższym okresie bez aktywności.

 

czytaj całość »
Jak wrócić do formy po przerwie od ćwiczeń?
Jak wrócić do formy po przerwie od ćwiczeń?

Urazy, kontuzje, przemęczenie czy brak dostępu do otwartych sal treningowych powoduje, że wiele osób rezygnuje z regularnej aktywności fizycznej. Masa mięśniowa i sylwetka szybko się zmienia, jeśli o nią nie dbasz odpowiednio. Od razu widać oponkę na brzuchu oraz malejące bicepsy. Z pewnością nie jest to komfortowe dla psychiki. Zatem jeśli zadajesz sobie pytanie: „jak wrócić do formy po przerwie od ćwiczeń?” to jesteś w dobrym miejscu. Przeczytaj co zrobić, by zadbać o ciało po dłuższym okresie bez ruchu.

 

czytaj całość »
Ćwiczenia na plecy — jak zbudować mocne plecy?
Ćwiczenia na plecy — jak zbudować mocne plecy?

Każdy wierny fan wysiłku fizycznego doskonale wie, że należy dbać o trening ogólnorozwojowy i w równym stopniu dbać o budowę wszystkich kluczowych partii ciała. Umięśnione i silne plecy mają ogromny wpływ na wygląd sylwetki oraz właściwą postawę. Warto zadbać o odpowiedni dobór aktywności. Co ciekawe mocne plecy mają także wpływ na mięśnie brzucha, czyli słynnego kaloryfera. Dlaczego? Jakie są najlepsze ćwiczenia na mocne plecy? Czy da się je wykonać w domu? A może lepsza będzie do tego siłownia? Jeśli ciekawią Cię odpowiedzi na te pytania i chcesz dowiedzieć się wszystkiego o treningu na tę kluczową partię ciała — to jesteś w dobrym miejscu.

czytaj całość »
5 najczęstszych mitów o zdrowym odżywianiu
5 najczęstszych mitów o zdrowym odżywianiu

Nie da się ukryć, że na przestrzeni ostatnich lat powstała niezliczona ilość mitów o zdrowym żywieniu. Część z nich jednak przetrwała aż do dziś i jest dalej powtarzana przez wiele osób. Jak to często bywa, omawiane mity o odżywianiu zawierają odrobinę prawdy, co komplikuje sprawę. Wszyscy chcemy być zdrowi i jak najdłużej utrzymywać sprawność fizyczną. Zatem jeśli chcesz poznać najczęstsze mity o odżywianiu oraz argumenty świadczące o ich nieprawidłowości — doskonale trafiłeś. 

 

czytaj całość »
Dieta wegańska na masę — czy jest możliwa?
Dieta wegańska na masę — czy jest możliwa?

Dieta wegańska na masę ma na celu zbudowanie tkanki mięśniowej przy pomocy wyłącznie roślinnych źródeł pokarmowych. Najważniejszym jej celem jest rozbudowanie włókien mięśniowych, co przekłada się na wzrost siły i wytrzymałości organizmu. Nie da się ukryć, że najłatwiej jest zbudować beztłuszczową masę ciała spożywając duże ilości chudego mięsa i nabiału. Jednak te grupy produktów są wykluczone na diecie wegańskiej. Zatem jakie są najlepsze roślinne źródła białka? Czy da się zbudować mięśnie na diecie wegańskiej? Wegańska dieta na masę — czy jest możliwa?

czytaj całość »
Czy białko może powodować problemy żołądkowe?
Czy białko może powodować problemy żołądkowe?

Białko to bez wątpienia podstawowy element budulcowy mięśni. Każda osoba regularnie odwiedzająca siłownię doskonale zna różnego rodzaju odżywki na bazie protein. Białko serwatkowe okazuje się idealnym bodźcem, który stymuluje odbudowę mięśni, dlatego warto je uzupełniać bezpośrednio po ćwiczeniach. Jego odpowiednia ilość pomaga zarówno zrzucić zbędne kilogramy, jak i zwiększyć masę mięśniową. Kluczowa jest oczywiście ilość. Zatem czy jest możliwe, żeby proteiny szkodziły i wywoływały dolegliwości? Czy białko może wywoływać problemy żołądkowe?

czytaj całość »
Ćwiczenia na brzuch — jak zrobić kaloryfer w domu?
Ćwiczenia na brzuch — jak zrobić kaloryfer w domu?

Każdy wierny fan sportów siłowych, a także amator wysiłku fizycznego marzy o umięśnionym i zgrabnym ciele. Słynny sześciopak obecnie jest synonimem idealnej sylwetki zarówno u kobiet, jak i mężczyzn. Czy wykonywanie setek brzuszków pomaga w walce o płaski i umięśniony brzuch? Co wpływa na wygląd sześciopaku? No i najważniejsze — jak zrobić kaloryfer w domu? Które ćwiczenia na brzuch są najskuteczniejsze? W poniższym artykule rozwiejemy wszelkie wątpliwości oraz obalimy mity na temat sześciopaku.

 

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep wspierany przez: Idefi
Sklep internetowy Shoper.pl