Opinie o Nas
Trening obwodowy — jakie daje efekty?
Trening obwodowy — jakie daje efekty?

Trening obwodowy to doskonałe narzędzie, by zwiększać wydolność i wytrzymałość organizmu. Jest podstawą w dyscyplinach sportu, takich jak gry zespołowe, bieganie, jazda na rowerze, czy pływanie. Pozwala kształtować ładną sylwetkę, a także umożliwia zachowanie odpowiedniej proporcji między masą mięśniową a ilością tkanki tłuszczowej w ciele. Trening obwodowy nadaje się zarówno dla początkujących, jak i wprawionych w boju sportowców. Czym się charakteryzuje? Co warto wiedzieć na temat tego rodzaju aktywności fizycznej? 

czytaj całość »
Na czym polega trening interwałowy?
Na czym polega trening interwałowy?

W ostatnim czasie trening interwałowy zyskał na popularności. Dlaczego? Poniekąd wynika to z faktu, że w ubiegłych latach opublikowano wyniki wielu ciekawych badań, które dotyczyły tego rodzaju aktywności fizycznej. Okazało się, iż może stanowić przełom dla szerokiej grupy ludzi. Zatem jakie korzyści przynosi trening interwałowy? Czy każdy może go uprawiać? Czym dokładnie się charakteryzuje? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w artykule poniżej.

czytaj całość »
Jak się suplementować po przerwie od ćwiczeń? 5 skutecznych produktów
Jak się suplementować po przerwie od ćwiczeń? 5 skutecznych produktów

Brak dostępu do siłowni, zorganizowanych zajęć fizycznych czy otwartych sal treningowych skutkuje tym, że wiele osób obserwuje spadek kondycji, siły i wydolności organizmu. Najczęściej spada także ilość tkanki mięśniowej, a na brzuch znika ciężko wypracowana krata. Warto zmobilizować się i zacząć wracać do regularnych treningów, które szybko odbudują utraconą formę. Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie: „jak wrócić do formy po przerwie od treningów?” to dobrze trafiłeś. Przeczytaj jakie suplementy wybrać, by wesprzeć się po dłuższym okresie bez aktywności.

 

czytaj całość »
Jak wrócić do formy po przerwie od ćwiczeń?
Jak wrócić do formy po przerwie od ćwiczeń?

Urazy, kontuzje, przemęczenie czy brak dostępu do otwartych sal treningowych powoduje, że wiele osób rezygnuje z regularnej aktywności fizycznej. Masa mięśniowa i sylwetka szybko się zmienia, jeśli o nią nie dbasz odpowiednio. Od razu widać oponkę na brzuchu oraz malejące bicepsy. Z pewnością nie jest to komfortowe dla psychiki. Zatem jeśli zadajesz sobie pytanie: „jak wrócić do formy po przerwie od ćwiczeń?” to jesteś w dobrym miejscu. Przeczytaj co zrobić, by zadbać o ciało po dłuższym okresie bez ruchu.

 

czytaj całość »
Ćwiczenia na plecy — jak zbudować mocne plecy?
Ćwiczenia na plecy — jak zbudować mocne plecy?

Każdy wierny fan wysiłku fizycznego doskonale wie, że należy dbać o trening ogólnorozwojowy i w równym stopniu dbać o budowę wszystkich kluczowych partii ciała. Umięśnione i silne plecy mają ogromny wpływ na wygląd sylwetki oraz właściwą postawę. Warto zadbać o odpowiedni dobór aktywności. Co ciekawe mocne plecy mają także wpływ na mięśnie brzucha, czyli słynnego kaloryfera. Dlaczego? Jakie są najlepsze ćwiczenia na mocne plecy? Czy da się je wykonać w domu? A może lepsza będzie do tego siłownia? Jeśli ciekawią Cię odpowiedzi na te pytania i chcesz dowiedzieć się wszystkiego o treningu na tę kluczową partię ciała — to jesteś w dobrym miejscu.

czytaj całość »
5 najczęstszych mitów o zdrowym odżywianiu
5 najczęstszych mitów o zdrowym odżywianiu

Nie da się ukryć, że na przestrzeni ostatnich lat powstała niezliczona ilość mitów o zdrowym żywieniu. Część z nich jednak przetrwała aż do dziś i jest dalej powtarzana przez wiele osób. Jak to często bywa, omawiane mity o odżywianiu zawierają odrobinę prawdy, co komplikuje sprawę. Wszyscy chcemy być zdrowi i jak najdłużej utrzymywać sprawność fizyczną. Zatem jeśli chcesz poznać najczęstsze mity o odżywianiu oraz argumenty świadczące o ich nieprawidłowości — doskonale trafiłeś. 

 

czytaj całość »
Dieta wegańska na masę — czy jest możliwa?
Dieta wegańska na masę — czy jest możliwa?

Dieta wegańska na masę ma na celu zbudowanie tkanki mięśniowej przy pomocy wyłącznie roślinnych źródeł pokarmowych. Najważniejszym jej celem jest rozbudowanie włókien mięśniowych, co przekłada się na wzrost siły i wytrzymałości organizmu. Nie da się ukryć, że najłatwiej jest zbudować beztłuszczową masę ciała spożywając duże ilości chudego mięsa i nabiału. Jednak te grupy produktów są wykluczone na diecie wegańskiej. Zatem jakie są najlepsze roślinne źródła białka? Czy da się zbudować mięśnie na diecie wegańskiej? Wegańska dieta na masę — czy jest możliwa?

czytaj całość »
Czy białko może powodować problemy żołądkowe?
Czy białko może powodować problemy żołądkowe?

Białko to bez wątpienia podstawowy element budulcowy mięśni. Każda osoba regularnie odwiedzająca siłownię doskonale zna różnego rodzaju odżywki na bazie protein. Białko serwatkowe okazuje się idealnym bodźcem, który stymuluje odbudowę mięśni, dlatego warto je uzupełniać bezpośrednio po ćwiczeniach. Jego odpowiednia ilość pomaga zarówno zrzucić zbędne kilogramy, jak i zwiększyć masę mięśniową. Kluczowa jest oczywiście ilość. Zatem czy jest możliwe, żeby proteiny szkodziły i wywoływały dolegliwości? Czy białko może wywoływać problemy żołądkowe?

czytaj całość »
Ćwiczenia na brzuch — jak zrobić kaloryfer w domu?
Ćwiczenia na brzuch — jak zrobić kaloryfer w domu?

Każdy wierny fan sportów siłowych, a także amator wysiłku fizycznego marzy o umięśnionym i zgrabnym ciele. Słynny sześciopak obecnie jest synonimem idealnej sylwetki zarówno u kobiet, jak i mężczyzn. Czy wykonywanie setek brzuszków pomaga w walce o płaski i umięśniony brzuch? Co wpływa na wygląd sześciopaku? No i najważniejsze — jak zrobić kaloryfer w domu? Które ćwiczenia na brzuch są najskuteczniejsze? W poniższym artykule rozwiejemy wszelkie wątpliwości oraz obalimy mity na temat sześciopaku.

 

czytaj całość »
Jak przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej?
Jak przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej?

Z artykułu dowiesz się jak przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej oraz:

 

 

  • Jakie funkcje pełni tkanka tłuszczowa?
  • Ile tłuszczu powinno być w ciele?
  • Jak właściwie przeprowadzić redukcję masy ciała?
  • Na czym polega spalanie tkanki tłuszczowej?
czytaj całość »
Jak działają spalacze tłuszczu?
Jak działają spalacze tłuszczu?

Z artykułu dowiesz się wszystkiego, co warto wiedzieć na temat wspomagania odchudzania.

 

  • Czym są spalacze tłuszczu?
  • Kiedy warto je stosować?
  • Jak działają spalacze tłuszczu?
  • Dla kogo są polecane spalacze tłuszczu?

 

czytaj całość »
Jak działają gainery i kiedy je stosować?
Jak działają gainery i kiedy je stosować?

Po okresie redukcji najczęściej przychodzi czas na nabranie masy mięśniowej. Dodatkowo niedobór kilogramów, zwłaszcza u ektomorfików, sprawia wrażenie niezdrowego wyglądu. W jaki sposób zdrowo przytyć i nie zalać ciała tłuszczem? I najważniejsze — jak przybrać na beztłuszczowej masie ciała? Podstawowym krokiem są oczywiście zbilansowana dieta oraz regularny wysiłek fizyczny. Czy da się wspomóc okres masy suplementami? Czym są gainery? Kiedy warto włączyć je w plan suplementacyjny?

czytaj całość »
Jak ułożyć własny plan treningowy? Prosty poradnik
Jak ułożyć własny plan treningowy? Prosty poradnik

Obecny czas nie jest najłatwiejszy, szczególnie dla osób, które lubią być aktywne fizycznie. Zamknięte siłownie, zawieszone zajęcia grupowe, brak możliwości trenowania w grupie… To tylko niektóre z czynników ograniczających możliwości treningowe wielu osób. Jednym z rozwiązań może być stworzenie swojego własnego kąta do ćwiczeń — we własnym domu! Zatem: jak ułożyć własny plan treningowy? Przeczytaj krótki poradnik!

czytaj całość »
Masło orzechowe dla sportowców - jakie wybrać i czym się kierować?
Masło orzechowe dla sportowców - jakie wybrać i czym się kierować?

Masło orzechowe to prawdziwy hit ostatnich lat. Moda na jego włączanie do diety przyszła do nas zza oceanu. To właśnie Amerykanie wypromowali ten sposób obróbki orzeszków ziemnych, a z biegiem lat opracowano metody, pozwalające osiągnąć podobny efekt, używając pistacji, migdałów czy orzechów włoskich. A jakie masło orzechowe jest najlepsze? Odpowiedź jest bardzo prosta: to zależy!

czytaj całość »
Jak stosować białko na masę?
Jak stosować białko na masę?

Z artykułu uzyskasz informacje na temat:

    • Czy do budowania mięśni potrzebne jest białko?
    • Jak stosować białko na masę?
    • Jakie białko wybrać?
    • Na co zwrócić uwagę podczas wybierania odżywki białkowej?

 

Chcesz przybrać na wadze? Marzysz o umięśnionej sylwetce? A może jesteś typowym ektomorfikiem i zastanawiasz się, czy zbudowanie masy jest w ogóle możliwe? Koniecznie przeczytaj o tym poniższy artykuł. Dowiesz się, jak stosować białko na masę?

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Marketing i pozycjonowanie: Emerald Media
Sklep internetowy Shoper.pl